Walking Down Memory Lane

I took this morning a walk down memory lane. I was nostalgic so I took out the books for a walk. This are some pictures of the books [they are like 3] were I keep all my birthday cards, valentine cards, letters to friends/family, things I gather while traveling, things that my family/friends gave me someday without any reason just because of the sake of pure friendship, etc.

Yes I do keep everything even my graduation program, my picture of my 6th grade class, my highschool graduation program even the one when i graduated from 8th grade. I love keeping this things cause sometimes they make me happy and let me know that people care for me. Some I have no clue of how that people are now in the present. Some sadly are dead so this things make me cherish and remember those days even more. It is good to know your own history. Let the other know you existed. It is good to remember the old days.






Comments

  1. Reavel:Siempre es bonito recordar nuestro pasado. Son recuerdos cosas que solo uno atesora. El día que uno se mude o se vaya, te botan todo, pues son cosas que solo son importantes para uno mismo.

    Todavia yo conservos las cartas de Amores pasados.

    ReplyDelete
  2. On that subject Yo tengo las mias pero en otra parte haha... y lo de la mudanza para donde yo vaya se van conmigo si no puedo llevarlas conmigo las meto en un mini almacen haha.. gracias por la visita

    ReplyDelete
  3. Yo también tengo una cajita donde se acumula parte de mi vida pasada, como tú, fotos, entradas de cine, cartas de amores olvidados...Hay quien no le gusta, que dice que es como agarrarse al pasado, que hay que desprenderse de todo, pero qué quieres que te diga? Es mi memoria, en pedacitos, pero mi memoria, y no estoy dispuesta a perderla.
    Me encantó este post!
    Un beso

    ReplyDelete

Post a Comment