Video de Plastic jam

Archivero de Experiencias de Reavel

Comments

  1. Esto es probablemente un transalation pobre de la versión inglesa abajo. Vine sobre su blog y miraba su perfil. Isee usted tiene gusto de R&B y el príncipe es uno de sus trabajos preferidos. Tengo gusto de R&B, especialmente viejo R&B según lo cantado por el Flamingos. Y soy autor. Tengo gusto de Maquiavelo y usado le como carácter en uno de mis novelas, "el imperativo de Maquiavelo." contento si usted visitó mi blog y Web site (www.nicholasborelli.com) en donde usted puede hacer conocido con mi trabajo. Respeto, Borelli


    This is probably a poor transalation of the English version below. I came upon your blog and looked at your profile. Isee you like R&B and The Prince is one of your favorite works.

    I like R&B, especially old R&B as sung by The Flamingos. And I am an author. I like Machiavelli and used him as a character in one of my novels, "The Machiavelli Imperative."

    I would pleased if you visited my blog and website (www.nicholasborelli.com) where you can become acquainted with my work.

    Regards,

    Borelli

    ReplyDelete

Post a Comment